PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco stawia na produkty bezglutenowe i dania instant

Autor: dlahandlu.pl 12 grudnia 2014 11:18

11 grudnia br. Tesco otwiera w Krakowie Europejskie Centrum Innowacji - miejsce, przed którym stoi wyzwanie tworzenia nowych, coraz wyższej jakości produktów marki własnej sieci. Kluczem do powodzenia projektu jest ścisła współpraca z dostawcami sieci - polskimi i europejskimi producentami. Tesco wybrało Polskę na siedzibę nowej jednostki, zaś tworzone w Krakowie produkty dostępne będą także na rynkach Czech, Słowacji i Węgier.

W Centrum Innowacji będziemy zajmować się całym procesem opracowywania nowych produktów - od ich specyfikacji i składników, poprzez projekty opakowań, aż po przygotowanie identyfikacji wizualnej. Otwarcie Centrum Innowacji to kolejny krok w procesie ulepszania i rozszerzania gamy naszej marki własnej - mówi Anna Grabowska, dyrektor działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

Kluczowe z punktu widzenia potrzeb klientów artykuły są tworzone w ścisłym porozumieniu z producentami, a efektem tej współpracy są produkty jeszcze lepszej jakości oraz zupełnie nowe, innowacyjne kategorie produktów. W planach na rok 2015 jest m.in. stworzenie nowej gamy produktów bezglutenowych oraz poszerzenie gamy produktów premium. W najbliższych tygodniach na półkach sklepów Tesco pojawią się pierwsze produkty stworzone przez Centrum Innowacji - kapsułki do prania oraz nowa gama dań instant.

Otwarcie Centrum Innowacji to dla Tesco szansa rozszerzenia dotychczasowej współpracy z dostawcami na nowe pola. Centrum Innowacji będzie pracować nad artykułami, które będą dostosowane do potrzeb rynków Europy Środkowej, tj. Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Opracowane w Krakowie produkty będą trafiać na cztery rynki, co oznacza, że stworzymy naszym dostawcom także większe możliwości eksportowe, powiększymy ich rynki zbytu - wyjaśnia Anna Grabowska. Otwarcie Centrum Innowacji jest kolejnym krokiem długofalowej współpracy Tesco z dostawcami i producentami. Już w 2002 roku, podpisując porozumienie z Ministerstwem Gospodarki, firma zadeklarowała wsparcie dla działań zmierzających do promocji polskich produktów na rynkach międzynarodowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane