REKLAMA
REKLAMA

Tesco stawia na sprzedaż internetową. Widzi duży potencjał na rynku

Autor: www.dlahandlu.pl 25 września 2012 10:49

Na najbliższe lata Tesco założyło sobie cele związane z rozwojem usługi Ezakupy Tesco. Firma chce poszerzyć ofertę m.in. o sprzedaż wysyłkową artykułów przemysłowych oraz sezonowych, a także zaoferować klientom promocje dedykowane tylko Ezakupom Tesco.

REKLAMA

Usługa Ezakupy Tesco oficjalnie wystartowała 29 czerwca tego roku. Objęła wówczas swoim zasięgiem trzy lokalizacje w Warszawie. Do końca
2012  spółka chce być obecna  w największych miastach Polski. Do Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Zabrza, Gliwic, Bielsko-Białej dołączą
Kraków i Gdynia.

- Ostatnie lata przyniosły wzrost obrotów e-handlu nawet do 30%. Sektor spożywczy wykazał jeszcze mocniejszą dynamikę sięgającą 35%. Obecnie jednak tylko 0,1% zakupów spożywczych pochodzi ze sprzedaży z wykorzystaniem Internetu. Średnia dla Europy to 1,5%. Widzimy duży potencjał do wykorzystania na tym polu - uważa sieć.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA