REKLAMA
REKLAMA

Tesco stawia na znane marki gastronomiczne - Grycan, Subway i Coffeeheaven

Autor: www.dlahandlu.pl 4 czerwca 2013 13:13

Do hipermarketów Tesco klientów mają przyciągać restauracje samoobsługowe Bistro. Nowością w menu restauracji jest punkt z makaronami przygotowywanymi na życzenie gości, lody i kawa Grycan, mrożone jogurty oraz kanapki Gryzzli. Ponadto, gastronomiczną ofertę sklepów Tesco Extra wzbogacą kawy z Coffeeheaven i sandwicze z Subway.

REKLAMA

Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. - Mamy już 32 punktów Bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60 - poinformował Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

Jak zdradził Tomaszewski, obrót działu Bistro jest obecnie większy niż piekarni w sklepie. Sieć chce wykorzystać fakt, że klienci podczas zakupów są głodni i zmęczeni - dział Bistro jest więc odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Pierwsze Bistro pojawiło się na polskim rynku w czerwcu 2011 roku, jako alternatywa dla znanych z sieci handlowych stoisk grillowych.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA