REKLAMA
REKLAMA

Tesco testuje rozwiązania znane z dyskontów

Autor: This is Money 31 grudnia 2014 16:19

Tesco szuka nowych sposobów na to, jak poradzić sobie w Wielkiej Brytanii z silną konkurencją w postaci sieci dyskontowych Aldi i Lidl. Z tego powodu w ostatnim czasie sieć zdecydowała się przekonwertować trzy działające w formacie convenience sklepy One Stop (sieć zakupiona w 2003 r., funkcjonująca pod odrębnym szyldem) na placówki dyskontowe - informuje "This is Money".

REKLAMA

Sklepy, w których testowane są rozwiązania typowe dla formatu dyskontów (m.in. zmniejszony asortyment i niskie ceny), zlokalizowane są w Manchester, Solihull oraz Burntwood. Zmiany w placówkach wprowadzone zostały ok. dwóch miesięcy temu. Jeśli odmieniony koncept okaże się sukcesem, najprawdopodobniej w przyszłości będzie sukcesywnie implementowany w kolejnych placówkach One Stop. Należąca do Tesco sieć posiada 780 sklepów w całej Wielkiej Brytanii. W odróżnieniu od innej sieci convenience tego samego właściciela (Tesco Express), placówki One Stop zlokalizowane są głównie w mniejszych miejscowościach i poza centrami miast.

Sieć One Stop funkcjonuje w znacznym stopniu niezależnie od centrali Tesco. Posiada własną kadrę menedżerską, która samodzielnie może podejmować decyzje odnośnie realizowanej strategii cenowej. Wprowadzenie do trzech sklepów rozwiązań znanych z Lidla czy Aldiego to pomysł dyrektora generalnego One Stop, Tony'ego Reeda.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA