Tesco uatrakcyjnia program Clubcard

Autor: pr, portalspozywczy.pl 26 sierpnia 2014 15:52

Tesco zdecydowała się na rozszerzenie zakresu programu lojalnościowego Clubcard. Do tej pory program lojalnościowy polegał na zbieraniu punktów przy zakupach, które następnie przeliczane były na bony Clubcard, do wykorzystania w dowolnym sklepie Tesco. Klientom oferowano też kupony zniżkowe. Teraz posiadacze kart Clubcard zyskają możliwość korzystania z przygotowanych specjalnie dla nich promocji na wybrane produkty.

W trakcie pięciu lat funkcjonowania programu w Polsce, wydanych zostało już 6 mln kart Clubcard Tesco. Jak wynika z badań GUS "Gospodarstwa domowe w 2011 roku", karta Clubcard obecna jest niemal w co drugim gospodarstwie domowym.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane