REKLAMA
REKLAMA

Tesco uderzy homarem w niemiecką konkurencję

Autor: Dlahandlu.pl na podstawie telegraph.co.uk 20 listopada 2015 14:35

Tesco uderzy homarem w niemiecką konkurencję fot. shutterstock

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej pomiędzy Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec? Brytyjskie Tesco będzie sprzedawać skorupiaki w atrakcyjnych cenach i w ten sposób chce przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym - czytamy w The Telegraph.

REKLAMA

W zeszłym miesiącu Lidl rozpoczął sprzedaż homarów pochodzących z certyfikowanych hodowli za 4.99 funtów.

Aldi oferuje klientom ogony homara za 9.99 funtów i planuje rozpocząć sprzedaż całego homara cztery dni przed świętami Bożego Narodzenia.

Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Supermarket sprzedaje całego mrożonego kanadyjskiego homara za 6 funtów, jest on nieco większy niż homary z Lidla. Tesco liczy, że Brytyjczycy zdecydują się na zakup skorupiaków w rodzimej sieci. 

Supermarket walczy także na ceny w przypadku szampana - Tesco sprzedaje go za 9 funtów. Nieco wyższe ceny tego trunku proponują Aldi i Lidl.

Analitycy zwracają uwagę, że Tesco podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. 

  • herbatnik 2015-11-20 15:15:08

    Ryby i owoce morz z Lidla są beznadziejne, więcej wody niż treści no i ten beznadziejny smak...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA