Tesco ulepsza markę własną - nowe opakowania i lepsza jakość

Autor: www.dlahandlu.pl 4 kwietnia 2012 14:47

Tesco ulepsza markę własną - nowe opakowania i lepsza jakość

Centrala Tesco wprowadza na rynek nową markę własną pod nazwą "Everyday Value", która zastąpi dotychczasową - "Tesco Value".

Zmianę firma poprzedziła badaniami rynku, aby lepiej zrozumieć oczekiwania i preferencje klientów. - Uważnie wsłuchaliśmy się w potrzeby naszych klientów. "Everyday Value"  będzie marką oferująca produkty lepszej jakości, w ulepszonych opakowaniach oraz zaspokajające potrzeby klientów poszukujących zdrowszej żywności. A wszystko to nadal w korzystnej cenie - mówi  David Wood, Tesco UK Marketing Director.

W Polsce w sklepach Tesco dostępne są produkty marki własnej "Tesco Value". Jak juz pisaliśmy, prezes Tesco - Ryszard Tomaszewski - powiedział, że w tym roku dla klientów liczy się każda złotówka. Dlatego nowy rok finansowy w Tesco rozpoczęto od silnego promowania produktów Tesco Value. Firma chce zapewnić klientów, że koszyk podstawowych produktów w Tesco jest tańszy niż w dyskontach.

Obecnie marka Tesco Value jest warta miliard funtów.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane