Tesco: W 2/3 koszyków zakupowych klientów znalazły się produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2015 12:11

Jak wskazują dane firmy badawczej Dunnhumby, w ostatnim półroczu w 2/3 koszyków zakupowych klientów sieci Tesco znajdowały się produkty marki własnej.

Marka własna Tesco to ponad 10 tysięcy różnych linii od produktów spożywczych, kosmetyków, po chemię domową i artykuły przemysłowe. Znajdziemy tu m.in. zupełnie nową gamę produktów Tesco finest*, m.in. kawa z Sumatry, sosy z Indii, greckie oliwki, syrop klonowy z Kanady, czy dżemy z morelami z Hiszpanii i Maroka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane