Tesco w przyszłym roku rusza z realizacją centralnego projektu merchandisingowego

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2015 10:16

Zarząd ASM GROUP S.A. poinformował, że w dniu 23 listopada  br. spółka otrzymała informację o podpisaniu przez Tesco Polska Sp. z o.o. z umowy regulującej zasady świadczenia usług merchandisingu na terenie obiektów handlowych Tesco przez ASM GROUP S.A.

Na podstawie przedmiotowej umowy spółka będzie współrealizować Centralny Projekt Merchandisingowy w obiektach należących do sieci Tesco Polska Sp. z o.o., zlokalizowanych na terenie całego kraju (obiekty formatu hipermarkety i compact-hipermarkety).

Realizacja Centralnego Projektu Merchandisingowego w sieci Tesco rozpocznie się z dniem 1 lutego 2016 roku.

Tesco Polska ma na polskim rynku ponad 400 sklepów, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudnia blisko 30 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane