PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco walczy o klientów - akcja "Ciach!" rozszerzona na kolejne kategorie

Autor: www.dlahandlu.pl 10 października 2013 11:12

W maju podczas kampanii „Ciach!” Tesco obniżyło ceny tysięcy produktów. - Po wsłuchaniu się w opinie naszych klientów postanowiliśmy obniżyć ceny w kolejnych kategoriach: kawy i herbaty, wędliny oraz konserwy i dania gotowe - informuje sieć. Akcja rusza 10 października.

Według danych sieci, dzięki akcji klienci już podczas pierwszych tygodni trwania kampanii zaoszczędzili prawie 15 milionów złotych. Tesco obniżyło wtedy ceny, m.in.: świeżej żywności, produktów spożywczych, chemii gospodarczej, czy kosmetyków.  Jak informuje Tesco sprzedaż herbaty (popularnej marki) wrosła w pierwszym tygodniu akcji o 100 proc., a oleju roślinnego o prawie 150 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane