PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Tesco walczy o polskich klientów - wydaje 8 mln zł na reklamę w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 9 maja 2013 10:17

Tesco walczy o polskich klientów - wydaje 8 mln zł na reklamę w telewizji

W okresie od 29 kwietnia do 5 maja sieci handlowe mocno zwiększyły swoje wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen, sieć Tesco wydała w tym czasie na reklamę telewizyjną aż 7 982 699 zł. Przypomnijmy, że 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć.

REKLAMA

W zestawieniu Nielsena, oprócz Tesco znalazła się jeszcze jedna sieć handlowa - Lidl - z wydatkami rzędu 6,3 mln zł.

Łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł.

Jak już pisaliśmy, nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA