Tesco widzi potencjał sprzedaży dla ryb z Norwegii. Tworzy specjalne stoiska

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2014 14:36

Tesco widzi potencjał sprzedaży dla ryb z Norwegii. Tworzy specjalne stoiska

W 70 sklepach Tesco na stoiskach ze świeżymi rybami stworzone zostały specjalne sekcje dedykowane rybom z Norwegii.

Norweska rada Rybołóstwa i Tesco zamierzają wspólnie prowadzić intensywne działania promujące świeże ryby bezpośrednio w punktach sprzedaży. - W pierwszych 4 miesiącach 2014 roku Polska stała się głównym eksporterem ryb i owoców morza z Norwegii - wartość eksportu szacowana jest na miliard PLN, z czego łosoś stanowi 87 proc. wartości eksportu. Pozostałe gatunki ryb to śledź, makrela i dorsz. A statystyczny Polak zjada ponad 1 kg łososia rocznie, co jest najwyższym wynikiem w Europie Środkowo-Wschodniej - podkreśla Kristin Pettersen, dyrektor polskiego rynku NSC.
Sekcje dedykowane rybom norweskim na działach świeżych ryb w Tesco oznakowane są specjalnym bannerem. W sekcji umieszczone zostały materiały POS - tabliczki informacyjne i plakaty ze specjalnym miejscem na umieszczenie oferty cenowej.
W 2014 przeprowadzone zostaną akcje promocyjne w 2 okresach - sezonie grillowym i sezonie jesiennym. Na terenie sieci prowadzone będą wówczas degustacje - gotowanie na żywo z kucharzami NORGE oraz akcje promocyjno-informacyjne z wykorzystaniem wewnętrznych nośników sieci.
- Jak wynika z badań konsumenckich (TNS Gallup) 55% respondentów twierdzi, że przy wyborze ryb kierują się ich krajem pochodzenia. Aż 88% respondentów utożsamia Norwegię z łososiem - mówi Kristin Pettersen.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane