Tesco widzi potencjał w supermarketach. Oprócz standardowych sklepów otwiera placówki typu up-market

Autor: www.dlahandlu.pl 25 września 2012 11:07

Tesco posiada obecnie w Polsce 280 supermarketów. 21 z nich to sklepy typu up-market (sprzedają poszerzony asortyment – ok. 7 tys. produktów, w tym produkty ekskluzywne skierowane do zamożnych klientów), a 259 to supermarkety standardowe. Supermarkety to najmniejsze formaty działające w sieci. – Widzimy olbrzymi potencjał tego formatu – powiedział Ryszard Tomaszewski, Prezes Tesco.

Najmniejszy supermarket Tesco działa w Oświęcimiu i ma pow. 189 mkw., natomiast największa placówka o pow. 1604 mkw. działa w Opolu. Łącznie w tym formacie firma zatrudnia 5688 pracowników. Jak podaje sieć, supermarkety odwiedza w tygodniu średnio 2,5 mln klientów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane