Tesco wprowadza marki własne w kategorii pet-food

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2017 14:14

Tesco wprowadza trzy nowe marki produktów dla zwierząt, pod którymi zaoferuje łącznie 145 artykułów. Pet food to kolejna kategoria, w której Tesco wprowadza marki własne.

Marka Brunos obejmuje produkty o najniższej cenie, Pet Specialist – różnorodną ofertę karm bez sztucznych aromatów oraz Pet Specialist Premium – z wyższą zawartością witamin i minerałów.

 - Łącznie to ponad 145 nowych produktów. Tworząc je, skupiliśmy się na odpowiednich proporcjach składników. Nie dodajemy sztucznych barwników czy aromatów, zaś każdy z produktów opowiada specyficznym potrzebom wynikającym z wieku czy trybu życia zwierzęcia – wyjaśnia Tamara Peter, menedżer kategorii produktów dla zwierząt w Tesco.

W ofercie znajdziemy m.in. suchą i mokrą karmę w postaci granulek oraz w puszkach i saszetkach, przysmaki dla psów i kotów, karmę dla gryzoni czy żwirek dla kota.

Produkty dla zwierząt to kolejna kategoria, w której Tesco wprowadza nowości marki własnej. W listopadzie 2016 roku na półki sklepów trafiła nowa oferta kaw i herbat, zaś w lutym bieżącego roku Tesco wprowadziło nową markę Pro Formula w kategorii kosmetyków. Tu klienci mogą wybierać spośród 180 nowych produktów, o różnorodnych recepturach i wariantach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane