REKLAMA
REKLAMA

Tesco wprowadza nowy koncept stoisk z produktami wyposażenia domów

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2014 17:51

Produkty F&F Home są w ofercie polskich sklepów Tesco od kilku lat. Jednak teraz działy oferujące gamę produktów wyposażenia domu (łazienki, sypialni, jadalni, salonu) zyskały nową wizualizację, układ regałów i sposób ekspozycji produktów. Salony F&F Home w hipermarketach Tesco nawiązują do koncepcji "sklepu w sklepie"

REKLAMA

Od kilku miesięcy Tesco systematycznie wprowadza do swoich hipermarketów w Polsce oraz regionie nowy koncept stoiska z produktami wyposażenia dla domu pod markę F&F Home. Dział w nowej odsłonie działa już w 24 krajowych placówkach sieci w kraju i kilku za granicą. - W najbliższych miesiącach chcemy wprowadzić je do kolejnych sklepów - mówi Tomasz Nowak, dyrektor handlowy, dział zakupów artykułów przemysłowych Tesco Polska.

Projekt nowego stoiska F&F Home został stworzony i testowany w Polsce. Pozytywne efekty, w tym wzrost sprzedaży spowodowały, że dzisiaj rozwijany jest w na kolejnych rynkach Tesco w naszym regionie, m.in. na Węgrzech i w Czechach.

- Na podobnej zasadzie rozwijane są działy z odzieżą sprzedawaną pod marką F&F - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Sieć Tesco zarządza w Polsce siecią ponad 450 hiper- i supermarketów.

 

  • Mix 2014-11-05 22:56:01

    Ceny Panowie i Panie z TESCO !! CENY !! Bo płyniecie na polityce cenowej produktów MFCG. Jak człowieczek nie przytoczy po masło to nie wpadnie mu w oko świetna zastawa, garnek czy T-shirt. A do Was po te "masło" się po prostu nie opłaca wchodzić.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA