REKLAMA
REKLAMA

Tesco wspiera sprzedaż wędlin marki własnej degustacjami

Autor: pr 12 marca 2015 12:00

Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny. Sieć zachęca do zapoznania się z asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów.

REKLAMA
Twarzą kampanii „Dobre wędliny poznasz po smaku" jest Robert Makłowicz.

Poza reklamami telewizyjnymi, kampania wspierana jest także przez komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Lightbox, billboardy oraz dedykowany katalog dołączony do magazynu Claudia.

Tesco koncentruje się na wędlinach Tesco Finest, przygotowywanych według tradycyjnych receptur. W ofercie znajdziemy m.in. wędzoną i pieczoną nad ogniem polędwicę pilzneńską czy pieczoną szynkę z jabłkiem.

Dla miłośników regionalnych smaków, firma przygotowała ofertę 48 lokalnych dostawców, których produkty dostępne są tylko w sklepach regionu. Wśród dostawców znajdziemy m.in., Zakłady Mięsne „Wadowice", Masarnię „Majer" oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz". Produkty w sklepach oznaczone są symbolem „Z naszego regionu".

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA