PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco wspiera sprzedaż wędlin marki własnej degustacjami

Autor: pr 12 marca 2015 12:00

Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny. Sieć zachęca do zapoznania się z asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów.

Twarzą kampanii „Dobre wędliny poznasz po smaku" jest Robert Makłowicz.

Poza reklamami telewizyjnymi, kampania wspierana jest także przez komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Lightbox, billboardy oraz dedykowany katalog dołączony do magazynu Claudia.

Tesco koncentruje się na wędlinach Tesco Finest, przygotowywanych według tradycyjnych receptur. W ofercie znajdziemy m.in. wędzoną i pieczoną nad ogniem polędwicę pilzneńską czy pieczoną szynkę z jabłkiem.

Dla miłośników regionalnych smaków, firma przygotowała ofertę 48 lokalnych dostawców, których produkty dostępne są tylko w sklepach regionu. Wśród dostawców znajdziemy m.in., Zakłady Mięsne „Wadowice", Masarnię „Majer" oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz". Produkty w sklepach oznaczone są symbolem „Z naszego regionu".

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane