Tesco: Wszędzie mamy te same standardy jakości. Wypowiedzi Matta Simistera zostały wyjęte z kontekstu

Autor: www.dlahandlu.pl 23 grudnia 2015 11:19

W Polsce i w Wielkiej Brytanii mamy te same, wysokie standardy dotyczące jakości produktów. Wypowiedzi Matta Simistera dotyczące preferencji klientów w
poszczególnych krajach zostały niestety wyjęte z kontekstu. Jakość produktów nie ogranicza się bowiem tylko do ich zewnętrznego wyglądu, a właśnie tego dotyczyła cytowana wypowiedź - czytamy w oświadczeniu Tesco do artykułu "Dyrektor Tesco przyznał, że do Polski trafiają produkty niższej jakości".

Przypomnijmy, wczoraj strefabiznesu.pomorska.pl przytoczyła wypowiedz Matta Simistera, dyrektora Tesco w Wielkiej Brytanii, który potwierdził w wywiadzie dla BBC, że artykuły pierwszej kategorii trafiają choćby do angielskich sklepów, a drugiego gatunku - Europy Środkowej i Wschodniej, czyli m.in. również do Polski.

- Nasi dostawcy zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii muszą spełniać wysokie wymagania standardu TFMS (Tesco Food Manufacturing Standard). Warto podkreślić, iż klienci w Polsce, Wielkiej Brytanii czy w jakimkolwiek innym kraju, mogą mieć różne oczekiwania co do wyglądu czy powtarzalności kupowanych produktów. Oferujemy naszym klientom produkty najwyższej jakości, a sami klienci, jeśli tylko mają jakiekolwiek uwagi co do produktów marek Tesco, mogą skorzystać z mechanizmu Gwarancji Satysfakcji i otrzymać zwrot pieniędzy za kupione
produkty - podaje biuro prasowe Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane