PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Tesco wychodzi z marką F&F poza hipermarkety

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2012 13:11

Tesco wychodzi z marką F&F poza hipermarkety

1 marca w Blue City otwiera się pierwszy salon marki odzieżowej F&F, należącej do Tesco. W salonie o powierzchni 750 mkw. znajdzie się wybór ubrań i dodatków z damskich i męskich kolekcji, bielizna oraz biżuteria i kosmetyki do makijażu F&F Made. Kolejne samodzielne salony F&F z tekstyliami pojawią się w innych dużych, polskich miastach.

REKLAMA

Obecnie marka F&F, którą Tesco wprowadziło do sprzedaży w Polsce w 2008 r., jest w dziesiątce najpopularniejszych marek odzieżowych obok Zary czy H&M. Celem szefostwa Tesco jest doprowadzenie sieci do drugiego miejsca w sprzedaży tekstyliów, zaraz po H&M. Dają sobie na to 3-4 lata. - Jest to możliwe bo 3 lata temu byliśmy na 15 miejscu wśród sieci sprzedających tekstylia, obecnie jesteśmy na 7 i tendencja wzrostowa się utrzymuje - informował na konferencji prezes Tesco Ryszard Tomaszewski

W Polsce udział odzieży pod markami własnymi Tesco w obrotach sieci szacowany jest na około 10 proc. W roku 2010/2011 firma wypracowała sprzedaż na poziomie 11,5 mld zł.

Jak wynika z raportu firmy badawczej GfK, przeciętna rodzina wydaje rocznie około 1,5 tys. zł rocznie. Zgodnie z danymi wartość rynku tekstylnego w Polsce wynosi ok. 26 mld zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA