Tesco wydało w tydzień na reklamę telewizyjną 4,5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 4 kwietnia 2013 11:20

Tesco wydało w tydzień na reklamę telewizyjną 4,5 mln zł

W okresie wielkanocnym (25-31 marca br.) sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe. Według danych firmy Nielsen wśród 10 najaktywniejszych w tym czasie marek, pierwszy raz od bardzo dawna znalazła się sieć Tesco z wydatkami na poziomie 4 583 733 zł.

Oprócz Tesco również Biedronka postanowiła umocnić swój wizerunkek. Według oficjalnych cenników stacji TV firma postanowiła przeznaczyć na ten cel 6 342 640 zł. Łączne wydatki w tym okresie na reklamę żywności wyniosły 74 180 438,20 zł.

Jak już informowaliśmy, według danych Instytutu Monitorowania Mediów, luty 2013 roku w internecie należał do Biedronki, w prasie zaś do Tesco. Pierwsza trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci spożywczych pokazuje, jak wydatki reklamowe mijają się niekiedy z popularnością. W lutym najwięcej napisano w prasie i internecie o Biedronce i Tesco, które w porównaniu z ostatnim na podium Lidlem, zainwestowały w emisję reklam znacznie mniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane