REKLAMA
REKLAMA

Tesco za pomocą wirtualnej gry dociera do 100 tys. klientów

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2016 10:00

Gra Moje Małe Tesco w ciągu 2 pierwszych miesięcy została pobrana 100 tysięcy razy, a niemal połowa pobrań pochodzi z Polski.

REKLAMA

Aplikacja dostępna jest na systemy iOS, Android i Windows.

W rozgrywce, Majka – manager sklepu i zarazem główna postać w grze – pokazuje graczom jak zbudować i udekorować własny sklep, jak zamawiać produkty, uzupełniać półki, ustalać terminy dostawy, czy rekrutować zespół do obsługi klientów. Gra pozwala również na handel wymienny między graczami, gdzie podejmują codzienne wyzwania w rywalizacji o tytuł najlepiej prowadzonego sklepu. Główny cel to zadowolenie klientów i zwiększenie sprzedaży.

Jak mówi Tamás Orcifalvi, Digital Manager Tesco na Europę Środkową - Za pomocą wirtualnego świata gracze mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami i produktami dostępnymi w Tesco.

Gra zawiera ponad 100 poziomów, 80 różnych postaci i mnóstwo nowych umów do zawarcia każdego tygodnia.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA