Tesco zakończyło ponad trzyletnią współpracę z Robertem Makłowiczem

Autor: wirtualnemedia.pl 7 grudnia 2015 13:59

Sieć sklepów Tesco w obecnej kampanii reklamowej wprowadza nowy format kreatywny autorstwa agencji Ogilvy & Mather. Firma zakończyła ponad trzyletnią współpracę ze swoim poprzednim ambasadorem reklamowym - Robertem Makłowiczem - podały wirtualnemedia.pl

Tesco Polska od listopada emituje nowe reklamy pod hasłem „ Ciesz się tym, co ważne i zobacz co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy”. W serii 15-sekundowych spotów produktowych pokazane są różne sceny z codziennego życia rodziny, np. wspólne gotowanie i pieczenie oraz zabawy dzieci. Ma to podkreślać bliskość i pomocność marki Tesco.

W kampanii nie ma już Roberta Makłowicza, z którym Tesco współpracowało od wiosny 2012 roku

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane