Tesco zamyka sklepy typu "Food to Go". Inwestycja w rynek kanapkowy nie przyniosła oczekiwanych rezultatów

Autor: www.dlahandlu.pl na podstawie The Telegraph 25 stycznia 2016 10:38

Tesco zamyka sklepy typu "Food to Go". Inwestycja w rynek kanapkowy nie przyniosła oczekiwanych rezultatów fot. za telegraph.co.uk

Sieć Tesco przyznała, że klienci nie byli zainteresowani ofertą sklepów typu "Food to Go". W marcu br. zostaną zamknięte dwa sklepy w Londynie: placówka na Philpot Lan (otwarta we wrześniu 2014 r.) i sklep przy Villiers Lane, w pobliżu stacji kolejowej Charing Cross (otwarta w marcu 2015 r.)

Jak podaje The Telegraph, brytyjski "rynek kanapkowy" jest wart 4,4 mld funtów.

Sklepy Tesco miały przyciągać ludzi w drodze do pracy i z pracy. Sklepy miały przypominać kawiarnie, we wnętrzach stosowano cegłę i ciepłe oświetlenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane