Tesco zapewnia, że ceny różnych smaków tych samych produktów będą takie same

Autor: www.dlahandlu.pl 25 czerwca 2013 09:35

Jak pokazują wyniki badań, cena pozostaje dla Polaków najważniejszym powodem wyboru danego sklepu na miejsce codziennych zakupów. Aż 77% Polaków, wybierając sklep, kieruje się właśnie atrakcyjnością cen. Tesco przy okazji akcji "Ciach" zapewnia, że ceny w sklepach pozostaną nie tylko niskie, ale również czytelne i logiczne. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze mieć bardziej korzystną cenę w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo cena rodziny produktów – np. różnych smaków jogurtów danego producenta – ma być taka sama.

-  Propozycja Tesco ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów związane z niskimi cenami. Kampania „Ciach!” nie jest pierwszą naszą ofertą umożliwiająca Polakom tańsze zakupy. W 2009 roku asortyment Tesco powiększył się o ponad 700 nowych, markowych produktów codziennego użytku w niskich cenach. Nową propozycją wprowadzoną w 2011 roku były Pewniaki – produkty wiodących producentów w utrzymywanych bezterminowo niskich cenach - czytamy w informachi firmy.

- Dla Polaków na zakupach ważne są świeżość i wybór, ale przede wszystkim niskie ceny. Nasi klienci mówią, że martwią się rosnącymi kosztami codziennych zakupów - pisze Anna Matlak, dyrektor marketingu sieci.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane