Tesco zauważa zmiany w tendencjach zakupowych Polaków

Autor: Dziennik Polski 23 listopada 2011 11:51

Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, przyznaje, że choć obroty sieci stale rosną, kryzys widoczny jest w zachowaniach klientów, którzy starają się wybierać produkty o korzystniejszej cenie, na przykład marki własne. Pomimo to, sieć nie zamierza rezygnować z planowanych inwestycji - pisze Dziennik Polski

Tesco na bieżąco monitoruje zakupowe wybory poszczególnych klientów, dzięki lojalnościowemu programowi Club Card. Takie "podglądanie" paragonów pozwala na szybkie analizy rynku i wprowadzanie zmian w asortymencie, cenach i jakości usług - zwracają uwagę przedstawiciele sieci.

Tesco Polska w bieżącym roku rozliczeniowym, który trwa od marca do lutego, otworzy ok. 70 nowych placówek. Większość już została otwarta. W przyszłym roku zakończonych inwestycji Tesco (nowych sklepów) będzie ok. 100.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane