TextilMarket zwalnia tempo rozwoju. Stawia na zmaksymalizowanie rentowności

Property News 4 lutego 2013 13:51

O 13,4 proc. do blisko 36,3 mln sztuk zwiększyła się w 2012 roku, licząc względem poprzedniego roku, liczba produktów sprzedanych w sieci dyskontowej TextilMarket należącej do Grupy Redan. Według wstępnych szacunków segment zapewnił w minionym roku 223,9 mln zł obrotów, co oznacza wzrost r/r o 14 proc. Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39 proc. i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

- Nasi klienci doceniają przede wszystkim szerokość oferty i bardzo niskie ceny w relacji do jakości sprzedawanych produktów. Tym bardziej, że duża część naszych towarów pochodzi od renomowanych polskich producentów (np. Gatta). W tym roku celem jest utrzymanie marży brutto na sprzedaży co najmniej na poziomie ubiegłego roku - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redanu SA.

Powierzchnia handlowa sieci dyskontów odzieżowych w minionym roku powiększyła się o 10 proc. do 60,8 tys. mkw. Na koniec 2012 roku sieć liczyła łącznie 275 placówek.

- W bieżącym roku w sieci TextilMarket zwalniamy tempo rozwoju, aby skoncentrować się na zmaksymalizowaniu jej rentowności. Jednakże Grupa nadal będzie otwierać nowe sklepy i rozwijać swoją działalność - podkreślił Kruszyński.

Sieć TextilMarket posiada ofertę odzieży dla całej rodziny. Jest uzupełniona także obuwiem oraz tekstyliami domowymi. Sklepy są zlokalizowane głównie w małych i średniej wielkości miastach w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane