REKLAMA
REKLAMA

Tiger reklamuje wersję Black

Autor: wirtualnemedia.pl 30 listopada 2010 09:44

Tiger reklamuje wersję Black

"Czarny to nie kolor, czarny to siła" - to hasło najnowszej kampanii promującej napój energetyzujący - Tiger Black Energy Drink, należący do firmy FoodCare.

REKLAMA

Ruszyła ogólnopolska kampania relaunchowa Tiger Black Energy Drink. Intensywne działania wizerunkowe informują o zmianie szaty graficznej całego portfolio. Zmianie ulega nie tylko grafika opakowań, ale i strategia marketingowa brandu. Celem kampanii jest podkreślenie aspirującego wizerunku marki Tiger Black.

Nowy spot pozycjonuje Tiger Black w segmencie premium. Ideą kampanii marketingowej jest pokazanie napoju Tiger Black, jako elementu lifestylu.

W ramach akcji spot w wersji 15-sekundowej od poniedziałku jest emitowany w TVN, TVN 7, Polsacie i sieci At Media. Równolegle z kampanią telewizyjną ruszyła kampania na outdoorze, w internecie oraz kinie.

 

  • OOO 2011-01-24 23:12:34

    TIGER ZŁAMANE PRAWA PATENTOWE

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA