PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tiger reklamuje wersję Black

Autor: wirtualnemedia.pl 30 listopada 2010 09:44

Tiger reklamuje wersję Black

"Czarny to nie kolor, czarny to siła" - to hasło najnowszej kampanii promującej napój energetyzujący - Tiger Black Energy Drink, należący do firmy FoodCare.

Ruszyła ogólnopolska kampania relaunchowa Tiger Black Energy Drink. Intensywne działania wizerunkowe informują o zmianie szaty graficznej całego portfolio. Zmianie ulega nie tylko grafika opakowań, ale i strategia marketingowa brandu. Celem kampanii jest podkreślenie aspirującego wizerunku marki Tiger Black.

Nowy spot pozycjonuje Tiger Black w segmencie premium. Ideą kampanii marketingowej jest pokazanie napoju Tiger Black, jako elementu lifestylu.

W ramach akcji spot w wersji 15-sekundowej od poniedziałku jest emitowany w TVN, TVN 7, Polsacie i sieci At Media. Równolegle z kampanią telewizyjną ruszyła kampania na outdoorze, w internecie oraz kinie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • OOO 2011-01-24 23:12:34

    TIGER ZŁAMANE PRAWA PATENTOWE

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane