Tommy Hilfiger wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w salonach sprzedaży

Autor: wirtualnemedia.pl 11 stycznia 2016 10:26

Tommy Hilfiger wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w salonach sprzedaży

Marka odzieżowa Tommy Hilfiger wprowadza do swoich salonów opcję prezentacji produktów w wirtualnej rzeczywistości. Klienci mogą obejrzeć konkretne kolekcje „na żywo” za pomocą gogli VR - podają wirtualnemedia.pl

Klienci odwiedzający wybrane salony sprzedaży marki Tommy Hilfiger mogą obejrzeć zrealizowane w technologii wirtualnej rzeczywistości specjalne prezentacje oraz autentyczne pokazy mody pozwalające na dokładne zapoznanie się z konkretnymi kolekcjami.

Pełen widok 360 stopni umożliwia obserwowanie pokazów z perspektywy pierwszej osoby, dokładne przyjrzenie się modelkom na wybiegu, a nawet odwiedzenie zaplecza konkretnego pokazu. Na podstawie tych prezentacji klient może później dokonać wyboru określonych ubiorów w salonie.

Sieć chce dostarczyć klientowi rozrywki i zaskoczyć go.

Także londyńskie centrum handlowe Westfield uruchomiło specjalny pop-up store, w którym można oglądać kolekcje w wirtualnej rzeczywistości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane