Topaz dołącza to inicjatywy Bać-Polu oraz Piotra i Pawła

Autor: Wiadomości Handlowe 4 listopada 2013 09:52

Od 60 do nawet 100 SKU ma liczyć na koniec roku oferta produktów wspólnej marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz Bać-Polu. Jak dowiedziały się „Wiadomości Handlowe”, do inicjatorów przedsięwzięcia dołączył ostatnio Topaz - podały "Wiadomości Handlowe".

Sieć dotychczas nie oferowała marki własnej. Projekt będzie realizowany we współpracy z kilkunastoma dostawcami. To w większości duże firmy, dysponujące możliwościami wyprodukowania szerokiego portfolio produktów. W ofercie marki „Lubię" najszybciej znajdą się przetwory. Podstawowym kryterium doboru dostawców będzie możliwość uzyskania produktów wysokiej jakości i w ilościach, które zaspokoją oczekiwania sklepów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane