Torby wielorazowego użytku to dobry gadżet promocyjny dla sklepów

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2012 09:25

Materiały reklamowe odgrywają istotną rolę w strategii estetycznej firmy. Jeśli ich projekt jest przemyślany, oryginalny oraz dobrze wykonany to z powodzeniem mogą one służyć jako narzędzie do promocji danej marki. Przykładem mogą być torby reklamowe z logo firmy.

Gadżet jest dobrym narzędziem do wypromowania logo firmy. Statystycznie człowiek, który widzi reklamę zewnętrzną lub prasową jest w stanie skupić na niej swoją uwagę nie dłużej niż 3 sekundy i rzadko zdarza się, że do niej powraca. Zaletą gadżetów codziennego użytku jest więc to, że ich nabywcy mają styczność z logo firmy znacznie częściej, niż w przypadku innych form reklamy. Jednym z najbardziej popularnych upominków reklamowych są artykuły piśmiennicze lub ceramiczne. Firmy do promocji swojego wizerunku wykorzystują również przedmioty o charakterze użytkowym, jak np. pendrive'y czy torby. -Jedną z najważniejszych zasad przy wyborze gadżetu, który wręczamy naszym kontrahentom lub klientom, jest to by był on związany z profilem przedsiębiorstwa oraz dostosowany do targetu, który go otrzyma - mówi Marzena Raczkiewicz z firmy MER Plus.

Z przeprowadzonych badań na zlecenie organizacji Promotional Products Assocation International wynika, że większość (bo aż 83 proc.) właścicieli przedsiębiorstw przyznaje, że rozdaje upominki by podziękować klientom. Ma to bezpośredni wpływ na autoprezentację firmy oraz świadczy o wysokim standardzie obsługi. Drugą najczęściej wskazywaną odpowiedzią było wykorzystanie gadżetów w celu wsparcia strategii marketingowej dla nowych rodzajów działalności - wskazało ją 53 proc. przedsiębiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane