REKLAMA
REKLAMA

Tous robi krok w kierunku rozwiązań omnichannel. E-sklep na innowacyjnej platformie

Autor: pr/dlahandlu.pl 22 sierpnia 2016 10:31

Tous Polska uruchomił sklep online na najnowszej platformie Magento 2. Polska to pierwszy rynek, na którym hiszpański gigant z branży biżuterii postanowił wprowadzić taką innowację. To również jedno z pierwszych wdrożeń Magento 2 w skali światowej.

REKLAMA

- Wdrożenie sklepu online na najnowszej platformie Magento 2 było dla nas dużym wyzwaniem, ponieważ to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce oraz jedno z pierwszych na świecie – mówi Paweł Biliński, współzałożyciel Lizard Media.

- W Tous dostarczamy naszym klientom produkty najwyższej światowej jakości stąd również decyzja, aby w e-commerce sięgnąć po produkt z najwyższej półki i w najnowszej wersji – mówi Artur Lauer, CFO Oriens Bijou, wyłącznego dystrybutora Tous nad Wisłą. - Wybór właśnie tej platformy to również krok w kierunku rozwiązań omnichannel, które przygotowujemy w celu wejścia na najwyższy poziom świadczonych usług związanych z obsługą klienta – dodaje Artur Lauer. 

Marka Tous stale poszerza swoje wpływy na polskim rynku, teraz również w obszarze rozwiązań mobilnych, które w grupie docelowej klientów premium mają coraz większe znaczenie.

- Wdrożenie projektu na najnowszej wersji platformy Magento ma dać naszemu klientowi przewagę nad konkurencją głównie w zakresie ergonomii użytkowania dla klienta końcowego oraz obsługi przez administratorów sklepu. Nowa wersja jest również stabilniejsza oraz pozwala na łatwiejsze skalowanie i szybką rozbudowę o nowe funkcjonalności – wylicza Paweł Fijałek, manager projektu w Lizard Media.

Tous to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów biżuterii na świecie, obecny na 5 kontynentach i posiadający ponad 500 sklepów stacjonarnych. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA