Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2011 11:28

Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych

W tym celu spółka powołała wyspecjalizowany dział petro, który czuwa nad ofertą oraz jakością oferowanych usług. Szereg nowatorskich rozwiązań - w tym najnowsze, takie jak karta identyfikacyjna połączona z rozbudowanym programem lojalnościowym - pozwala obniżyć koszty operacyjne zarówno po stronie dystrybutora, jak i odbiorcy.

Tradis, należący do Grupy Handlowej Emperia, nieustannie rozwija współpracę z klientami sieciowymi. Spółka już od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen i Bliska oraz siecią MarcPol. Obecnie Tradis obsługuje ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży, z czego 8.800 jest realizowane na rzecz sieci posiadających powyżej 100 sklepów. Wśród współpracujących sieci handlowych znajdują się różnorodne formy działalności handlowej, od sieci sklepów i supermarketów, przez sieci franczyzowe i stowarzyszenia kupieckie, aż po sieć partnerską spółdzielni Społem.

Już od roku Tradis jest kluczowym dostawcą do 1.400 sklepów stacji Orlen oraz Bliska. Umowa z PKN Orlen to przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z dużymi podmiotami, prowadzącymi działalność detaliczną na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta.

- Zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni przez duże sieci, to dowód naszych wysokich kompetencji, co daje podstawy do optymistycznych prognoz na przyszłość. Przewidujemy dalszy rozwój świadczonych przez nas usług i nawiązywanie współpracy z kolejnymi, dużymi sieciami w Polsce - mówi Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradis.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane