Tradis: Multiformatowość pozwala dotrzeć do różnych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:10

Mutiformatowość pozwala dotrzeć zarówno do klientów ceniących sobie szybkie zakupy, jak i osób, które lubią im poświęcać więcej czasu, do mieszkańców metropolii, ale też mniejszych miejscowości. - Równoległe rozwijanie kilku konceptów franczyzowych w jednej grupie pozwala proponować w każdym z nich różne rodzaje aktywności marketingowej i odmienne promocje - mówi Kazimierz Mars, prezes Tradisu.

Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą sieci: Lewiatan, Groszek, Euro Sklep, Milea. Do ich grona dołącza teraz partnerska sieć Minutka. Dzięki temu Tradis zapewnia polskim kupcom możliwość wyboru formatu, który im samym najbardziej odpowiada.

- Chcemy konsekwentnie umacniać pozycję swoich sieci franczyzowych, które mają się rozwijać w ramach swoich formatów. Dziś sieci franczyzowe działające w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis liczą ponad 4 100 placówek. Tradis rozwija również współpracę w ramach PSD z kolejnymi spółdzielniami partnerskimi. Teraz z Grupą współpracują 63 spółdzielnie, zarządzające ponad 520 sklepami. Spółdzielcy i PSD właśnie wprowadzili na rynek wspólną sieć sklepów Gama, która do grudnia będzie liczyła co najmniej 25 placówek, a w przyszłym roku powiększy się o minimum 50 kolejnych lokalizacji - dodaje Kazimierz Mars.

Po niezrealizowaniu przez Eurocash umowy inwestycyjnej dotyczącej połączenia spółek, zarząd Tradisu przystąpił do kontynuowania przyjętej w ubiegłym roku strategii. Samodzielnie chce zapewnić polskim kupcom perspektywę dynamicznego rozwoju, atrakcyjne warunki współpracy handlowej i perfekcyjny serwis. W najbliższym czasie grupa chce się intensywnie rozwijać, zarówno organicznie, jak i przez przyłączanie kolejnych podmiotów. Tradis poprawia także kompletność oferty dla sklepów, poszerzając asortyment o kolejne, testowane wcześniej kategorie, które dotychczas były niedostępne lub zbyt słabo reprezentowane, i reorganizuje sieć dystrybucji.

W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, Ambra (dystrybucja artykułów chemiczno-kosmetycznych), DEF (dystrybucja artykułów FMCG), Detal Koncept (organizator franczyzowych sieci Groszek i Milea), Euro Sklep, Lewiatan, Koliber (sieć drogerii) oraz PSD, który wspólnie ze Spółdzielniami Społem współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce.

Działalność operacyjna spółek dystrybucyjnych została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. Dysponują one 63 oddziałami w postaci Centrów Dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry, o łącznej powierzchni ok. 306 tys. mkw.Właścicielem Tradisu jest Grupa Handlowa Emperia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • obserwator 2011-10-11 15:28:14

    to jest bezsensowna strategia:Groszek, Lewiatan, Minutka, Euro,Społem, -ten sam profil jaki jest sens dla kazdego tworzyc inny marketing? albo robimy coś dobrze albo wcale,a jest byle jak

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane