Tradis rozważa przejęcia w segmencie drogeryjnym

Autor: portalspozywczy.pl 6 listopada 2011 14:17

Wkrótce podejmiemy decyzję o ścieżce, w jakiej będziemy rozwijać nasz biznes drogeryjny - czy będzie to rozwój organiczny, czy też zdecydujemy się na szybszy rozwój poprzez fuzje i przejęcia podmiotów działających już na rynku. Ambra już teraz ma bardzo silną pozycję, ale nadal widzimy w niej jeszcze duży potencjał wzrostu - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Grupy Tradis, w skład której wchodzi firma dystrybucyjna Ambra oraz sieć Drogerii Koliber.

Do przejęć w segmencie drogeryjnym raczej nie dojdzie w tym roku. - W tym roku sfinalizowanie takiej transakcji mało prawdopodobne - do końca roku zostały nam nieco ponad 2 miesiące. Prowadzimy jednak rozmowy także w tym obszarze rynku, jest szansa, że zakończymy je sukcesem - dodaje prezes Tradisu.
W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, dystrybutor artykułów chemiczno-kosmetycznych Ambra, dystrybutor FMCG DEF, Detal Koncept (organizator sieci Groszek i Milea) oraz spółki Euro Sklep, Lewiatan, sieć drogerii Koliber oraz PSD.
Sieć Drogerii Koliber to obecnie ok. 80 placówek handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane