PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tradis testuje nowe kategorie asortymentowe

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 października 2011 12:34

Tradis testuje nowe kategorie asortymentowe

Świeża żywność, wędliny paczkowane, mrożonki, suplementy diety i parafarmaceutyki - to nowe kategorie asortymentowe, które w najbliższym czasie mogą wzbogacić ofertę Tradisu.

Jeśli testy wypadną pozytywnie, produkty tych segmentów, dotychczas niedostępne lub słabo reprezentowane w ofercie, trafią do ogólnopolskiej dystrybucji spółki.

- Dążymy do tego, aby nasza oferta asortymentowa była jak najpełniejsza. Wprawdzie w praktyce niemożliwym jest dostarczenie do sklepu wszystkich produktów - w takich kategoriach jak pieczywo, czy mięso nadal prym wiodą lokalne piekarnie i masarnie - ale chcemy maksymalnie zbliżyć się do tego poziomu. Jednocześnie pracujemy nad reorganizacją sieci dystrybucji, żeby jeszcze efektywniej zarządzać zapasami, a przy tym zapewniać jak największą dostępność towarów naszym klientom - mówi Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradisu.

Testy nowych kategorii prowadzone są w wybranych oddziałach oraz w oparciu o konkretne grupy klientów, potencjalnie zainteresowanych danym asortymentem. Świeże owoce i warzywa trafiają obecnie pilotażowo do 200 supermarketów w całej Polsce, w pierwszej połowie przyszłego roku pojawią się natomiast w ofercie wszystkich hal Cash & Carry Tradisu. Paczkowane wędliny dostępne są w czterech oddziałach samoobsługowych, zaś mrożonki Tradis dostarcza do niemal 2 000 klientów. Suplementy diety i parafarmaceutyki będą testowane w ofercie serwisowej (z dowozem). Dzięki temu, jeszcze przed rozszerzeniem oferty, spółka może szczegółowo zbadać rzeczywiste zapotrzebowanie rynku, zebrać doświadczenia, a także przeanalizować koszty i przebieg całego procesu logistycznego. Na podstawie zebranych informacji zarząd spółki w przyszłości podejmie decyzje o wprowadzeniu danej kategorii do sprzedaży.

Obecnie Tradis w swojej sieci dystrybucyjnej w całym kraju oferuje łącznie 25 000 produktów kategorii: nabiał i tłuszcze, słodycze, produkty spożywcze dla dzieci, koncentraty spożywcze, przyprawy, kawy i herbaty, produkty masowe, przetwory owocowo-warzywne, konserwy, dania gotowe, alkohol i napoje, karma dla zwierząt, papierosy oraz chemia i kosmetyki. W poszczególnych centrach dystrybucji dostępnych jest średnio kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych. Stałą ofertę Tradisu uzupełniają produkty sezonowe (np. znicze, produkty grillowe, świąteczne i okolicznościowe) oraz produkty lokalne, charakterystyczne dla poszczególnych regionów kraju. Spółka współpracuje z ponad 600 producentami ogólnopolskimi i lokalnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane