Tradis wprowadza karty identyfikacyjne dla kupców

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2011 11:54

Klienci Tradisu otrzymali specjalne karty, dzięki którym mogą robić zakupy w samoobsługowych halach Cash&Carry Tradisu w całej Polsce. Karty służą identyfikacji kupców, mają także usprawnić zakupy. Jednocześnie pozwalają na uczestnictwo w programie lojalnościowym eProfit.

Od 1 maja do identyfikacji klientów Tradisu służą nowo wdrożone Karty Klienta. Do tej pory kupcy przy kasie podawali swój indywidualny numer. Teraz wystarczy, że kasjer zeskanuje kod kreskowy znajdujący się na Karcie Klienta.

- Chcemy, aby stały się one narzędziem, które pozwoli nam na wprowadzanie nowych rozwiązań usprawniających zakupy. Pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami m.in. możliwością sprawdzenia za pomocą karty indywidualnie dopasowanych do potrzeb danego kupca promocji oraz rabatów - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradisu.

Dodatkowo, karty są bezpośrednio powiązane z programem lojalnościowym Tradisu - eProfit. Numer umieszczony na Karcie służy do logowania w systemie eProfitu oraz umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcji Programu m.in.: uczestnictwo w promocjach, zbieranie punktów, edycję danych, zarządzanie kontami odbiorców, a także wymianę punktów na nagrody.

Karty trafiły do ponad 25 tysięcy klientów Tradisu za pośrednictwem poczty oraz oddziałów dystrybutora rozmieszczonych na terenie całej Polski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane