Trafika poszerza ofertę o kąciki gastronomiczne. Sieć zmienia nazwę

Autor: dlahandlu.pl 27 listopada 2013 11:21

Trafika poszerza ofertę o kąciki gastronomiczne. Sieć zmienia nazwę

Od kilku miesięcy poszerzają swoją oferty sklepy sieci Trafika, rozwijanej od 15 lat przez firmę Tabak Grupa z Kalisza. Pierwszym krokiem było wprowadzenie do sprzedaży alkoholu, kolejnym są kąciki gastronomiczne.

- Systematycznie wprowadzamy do sklepów kąciki gastronomiczne, które spotkały się z pozytywnymi opiniami konsumentów. Oferta gastronomiczna obejmuje hot-dogi i napoje. Zmieniliśmy też nazwę sieci, która brzmi obecnie Trafika - Użyj Sobie. mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa.
- Poszerzyliśmy nie tylko asortyment do blisko 2500 pozycji, ale zwiększamy także powierzchnię sklepów, przenosząc je do większych pomieszczeń - dodaje prezes Emil Strapagiel. - Obecnie średnia powierzchnia Trafiki wynosi około 50 m2.
W sieci Trafika jest 49 placówek, z których w ośmiu są kąciki gastronomiczne. Sukcesywnie instalowane są one w istniejących sklepach oraz w każdym nowym. 22 listopada 2013 roku otwarto Trafikę w Kościanie, a od 6 grudnia 2013 klienci będą mogli korzystać z oferty Trafiki w Wieruszowie. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek. We wrześniu 2013 roku było ich ponad 50. Obecnie, jak czytamy w komunikacie jest ich mniej.
Na potrzeby własnych sklepów firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy.
Klienci indywidualni mogą także dokonywać zakupów w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym www.trafika.pl, oferującym pełen wachlarz produktów.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane