PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Transmisje live, filmy instruktażowe - te narzędzia pomogą sprzedawać w 2017 roku

Autor: PR Rabat Detal 10 stycznia 2017 13:45

W 2017 roku Facebook oraz responsywna strona WWW to wymagany standard. Kluczowym działaniem w nowym roku będą video nagrania – instruktażowe, szkoleniowe i kilkuminutowe zajawki produktowe.  To co przyciągnie klientów do marki w nowym roku to transmisje Live, które podkreślają autentyczność, często spontaniczność oraz wzbudzają emocję.

Skoro mowa  o autentyczności to należy uwzględnić również technologię 360 stopni – obrazującą rozszerzoną rzeczywistość. W dalszym ciągu swoje trofea będzie zbierać storytelling, najlepiej przyswajalny i zapamiętywany dla odbiorców sposób zapoznawania się z marką i produktem. 

Branża FMCG powinna jeszcze szerzej otworzyć się na działania marketingu sensorycznego. Zaprojektowanie doznań na płaszczyźnie dodatkowych trzech zmysłów: słuchu, węchu i smaku. Zarówno aromaty jak i odpowiednia muzyka w tle stanowią drogę do emocji klientów. Wykorzystanie tych dwóch narzędzi niesie za sobą korzyści w postaci wyróżnienia, zwiększenia sprzedaży, lojalności konsumenta oraz poprawy atmosfery w sklepach. Równie dobrze sprawdzą się degustacje poszczególnych produktów, praktycznie 7/10 klientów, którzy wzięli udział w smakowaniu, zakupili dany produkt.

Kolejnym trendem będzie komunikacja mailingowa i sms-owa. Jeżeli, któraś z firm branży FMCG nie dysponuje jeszcze powyższymi narzędziami, powinna im się bacznie przyjrzeć i wdrążyć
w najbliższym kwartale.

Rok 2017 da jeszcze więcej możliwości zwiększenia sprzedaży, ale tylko dla tych, którzy pójdą z duchem technologii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane