Trol Intermedia obsłuży Polomarket

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2014 13:32

POLOmarket, polska sieć supermarketów, oferujących szeroką gamę produktów, rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Trol InterMedia. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę interaktywną POLOmarketów.

Umowa obejmuje kreację serwisu sieci POLOmarket oraz sklepu internetowego opartego o system 2ClickSHOP oraz 2ClickCMS. Agencja jest również odpowiedzialna za projekt, opracowanie i rozwój aplikacji mobilnej (IOS, Android,). Do jej zadań należeć będzie także przygotowanie, wdrożenie i realizacja komunikacji w mediach społecznościowych.

Klienta pozyskano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na okres 12 miesięcy."

Polomarket to 420 placówek znajdujących się na terenie całej Polski. Trol InterMedia to agencja interaktywna oraz software house, która dostarcza kompleksowe rozwiązania interaktywne dla firm, instytucji i e-sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane