Trrick - nowość na rynku napojów gazowanych

Autor: pr 3 lipca 2015 09:43

Na rynku napojowym pojawiła się nowość stanowiąca alternatywę dla obecnej oferty produktów typu soft drink. Jest to Trrick - seria owocowych napojów gazowanych bez konserwantów i sztucznych słodzików.

Napoje Trrick są dostępne w pojemności 2 litry, w pięciu orzeźwiających smakach: Lemon, Orange, Lime, Grapefruit, MultiFruit.

Za pomysł i rozwój marki odpowiedzialna jest firma Blue Lemon, która zleca produkcję „na zewnątrz”.

Trrick dostępny jest już w ofercie handlowej, w kilku firmach dystrybucyjnych na terenie całego kraju. - Cały czas prowadzimy rozmowy handlowe z dystrybutorami. Chcemy dostarczyć korzystną i stabilną alternatywę produktową dla tradycyjnego rynku detalicznego, nie pomijając polskich zorganizowanych sieci handlowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Konrad Świerczyński, prezes zarządu Blue Lemon.

Sugerowana cena detaliczna: 2,39-2,69 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane