Trwa kampania reklamowa jogurtów Twist marki Bakoma

Autor: pr 25 lipca 2014 13:51

Głównym celem kampanii "Każdy powinien spróbować Twista" jest wzmocnienie wizerunku marki oraz wyróżnienie się na tle konkurencji.

Głównym motywem filmu reklamowego Bakomy jest taniec. 30-sekundowy spot podsumowuje zabawne hasło reklamowe - „Nie każdy może tańczyć, ale każdy może wypić Twista". 

Nowa kampania skierowana jest do młodych, aktywnych ludzi, którzy nie lubią nudy, cieszą się każdą chwilą i cenią czas spędzony z przyjaciółmi. Wyzwaniem, które stawia im Bakoma jest multimedialny konkurs Twist&Szał. Zasady są proste. Należy nagrać własną wersję reklamy w rytm muzyki ze spotu reklamowego, zamieścić w serwisie YouTube lub na Instagramie, a później opublikować link w specjalnej aplikacji Bakomy.
Główną nagrodą o którą walczą Twist&Szał maniacy jest udział w reklamie jogurtu i 1000 zł. Partnerami akcji są: Eska.pl, Radio Eska, Eska.tv, Eska go, Facebook i serwis Hotplota.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Nawij 2015-02-28 21:18:14

    Teraz to już nie twist ma pierwsze miejsce, jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,96856 nie sprzedawał sie, teraz prym wiedzie bakoma 7 zbóż dla mężczyzn.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane