REKLAMA
REKLAMA

Trzy placówki Biedronki w Warszawie wybrane do testów płatności kartami

Autor: dlahandlu.pl 11 czerwca 2014 22:00

Trzy placówki Biedronki w Warszawie wybrane do testów płatności kartami

W ramach przygotowań do wdrożenia płatności kartami płatniczymi sieć sklepów Biedronka rozpoczyna 11 czerwca 2014 r. fazę testową tej usługi w trzech wybranych sklepach w Warszawie. Bankiem, który będzie odpowiadał za obsługę płatności za pomocą kart jest Bank Pekao S.A. Po zakończeniu testów i wdrożeniu systemu płatności wszystkie karty Visa i MasterCard będą przyjmowane we wszystkich sklepach Biedronka.

REKLAMA

Sieć Biedronka, po zakończonym etapie prób wewnętrznych, udostępnia w ramach pilotażu w wybranych lokalizacjach możliwość dokonywania płatności kartami klientom. Sklepy biorące udział w teście to warszawskie placówki zlokalizowane: przy ul. Związku Walki Młodych, ul. Bokserskiej i Elsnera.

Równolegle z testami rozpoczął się także proces instalowania terminali płatniczych we wszystkich placówkach sieci. Możliwość dokonywania płatności za pomocą kart stanowić będzie uzupełnienie dotychczasowych dostępnych form płatności w sklepach Biedronka - gotówkowej i za pomocą aplikacji telefonicznej (płatności mobilne).  

Sieć sklepów Biedronka zdecydowała się na ten krok po ustawowym obniżeniu stawek interchange od lipca 2014 roku do maksymalnie 0,5 proc. wartości transakcji. Firma prawdopodobnie skorzysta z indywidualnie wynegocjowanych warunków, gdzie stawka będzie nie wyższa niż 0,3 proc.

Przypomnijmy, że w połowie maja do kierowania Biedronką powrócił Pedro Pereira da Silva. Analitycy uważają,  że ma to związek ze spadkiem wyniku LfL sieci w I kw. 2014 roku. Dodatkowo Jeronimo Martins przygotowuje zmiany w modelu prowadzenia sklepów (mniejszy format), więc za ich wdrożenie będzie odpowiedzialny już nowy manager.

 

  • ... 2014-06-13 09:29:51

    Zarząd Biedronki przemógł swoje niewiarygodne skąpstwo i chciwość, i w końcu wykonał jakiś krok, by klientom było wygodniej robić zakupy.

    Najbardziej mnie wkurza propagandowa gadka o tych strasznie wysokich prowizjach - jest kilka sieci handlowych tańszych od Biedronki, a karty akceptują od dawna i tragedii z tego nie robią. Niestety zarząd Biedronki dba jedynie o maksymalizację zysków, a nie o klienta.

  • La 2014-06-12 14:49:24

    Wraz z dynamicznym rozwojem naszej organizacji i realizowanymi przejęciami zrodziła się potrzeba usprawnienia coraz bardziej złożonych czynności kadrowo-płacowych

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA