Twist z sokami owocowymi Bakoma z reklamowym wsparciem

Autor: pr 16 czerwca 2016 10:47

Tego lata Bakoma zakręci rynkiem dzięki nowym produktom – wyciśniętym sokom owocowym Twist, dostępnym w dwóch smakach.

Pomysł marki na smaczny napój lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy
i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność. Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.
Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15” spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane