Twój przewodnik po świecie handlu - przeczytaj drukowany newsletter dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2013 10:14

Twój przewodnik po świecie handlu - przeczytaj drukowany newsletter dlahandlu.pl

Jesteśmy świadkami rewolucji w polskim handlu. Okazało się bowiem, że krajowe przyzwyczajenia zakupowe są trwalsze niż jakiekolwiek ogólnoświatowe trendy. Zmusiło to gigantów handlu do zweryfikowania obranych strategii i otwierania sklepów w takim rozmiarze i w takiej lokalizacji jak chce klient - czyli zamiast wielkich hal i hipermarketów - placówek w małym formacie i blisko domu. Oznacza to, że małe sklepy, które dotychczas królowały na tym rynku są narażone na zwiększoną presję konkurencyjną. Jednak jest to dla nich nie tylko wyzwanie, ale także szansa. Sklepy, należące do koncernów nigdy nie będą bowiem tak elastyczne, jak małe niezależne placówki, w których od decyzji właściciela zależy jak szybko wychwyci i zrealizuje potrzeby swoich klientów. Możliwości małego handlu dostrzegają nie tylko konsumenci, ale także producenci, którzy na ten rynek zaczynają kłaść coraz większy nacisk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane