Twórca aplikacji Pola: Ożywiliśmy dyskusję nt. patriotyzmu konsumenckiego

www.portalspozywczy.pl 19 lipca 2016 19:24

- Namawianie kogokolwiek do kupowania chłamu tylko dlatego że jest polski na pewno nie przysłuży się polskiej gospodarce w dłuższej perspektywie. Podstawą jest dla nas aspekt informacyjny, żeby każdy kto chce mógł pozyskać informacje w obiektywnej i zweryfikowanej formie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego i jeden z pomysłodawców aplikacji Pola.

Piotr Trudnowski nie ukrywa, że jednym z celów przyświecających działalności Klubu Jagiellońskiego jest promowanie polskich produktów, które na poziomie ceny i jakości są konkurencyjne z zagranicznymi.

- Mamy wrażenie, że odkąd Pola zyskała dużą popularność ludzie coraz częściej zaczynają się zastanawiać dlaczego i kiedy tyle polskich marek zostało sprzedanych zagranicznym koncernom, a także czy lepiej kupować w zarejestrowanej w Polsce zagranicznej firmie płacącej tu podatki i zatrudniającej Polaków czy lepiej w polskiej firmie z polskim kapitałem, która jednak optymalizuje się na Cyprze i zatrudnia w Bangladeszu. Dyskusja odżyła, ale nie jest też tak, że mamy zestaw gotowych odpowiedzi. Każdy powinien to zrobić sam - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane