PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Twórca aplikacji Pola: Patriotyzm jako kolejne kryterium zakupowe

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 12:27

- Patriotyzm zakupowy występuje wtedy, gdy konsument, mając do dyspozycji dwa podstawowe wskaźniki rynkowe: cenę i jakość, jest gotów dorzucić do tego trzecie kryterium: patriotyzm i na jego podstawie zmienić swoją decyzję zakupową w stosunku do tego, co mówią mu pierwsze dwa - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego i współtwórca konsumenckiej aplikacji Pola.

REKLAMA

Jak zaznacza Trudnowski, promująca patriotyzm konsumencki aplikacja Pola, nie ma na celu wspierania polskich producentów bez względu na wszystko.

- Na pewno nie chodzi nam o to żeby promować polskiego przedsiębiorcę, który sprzedaje towar kiepskiej jakości, kombinuje z podatkami i zatrudnia ludzi na czarno. Po prostu dorzucamy kolejną porcję informacji, którą ktoś może uwzględnić albo nie - dodaje.

Twórca "Poli" przyznaje, że spotyka się z zarzutami, że patriotyczną, polską aplikację można pobrać jedynie ze sklepu wielkich korporacji na telefony produkowane przez azjatyckie koncerny.

- Taka jest prawda. Natomiast zawsze pozostaje to pole do refleksji dlaczego tak się dzieje i co można zrobić żeby to zmienić, jeśli komuś taki stan rzeczy nie odpowiada. Nie jest tak, że nie wpuścimy do biura kogoś z butelką zagranicznej wody albo nie kupimy nigdy towaru pod zachodnią marką. Chcemy żeby Pola pełniła bardziej funkcję edukacyjną niż była traktowana jak wyrocznia i zero-jedynkowy wskaźnik - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA