REKLAMA
REKLAMA

Tygodniowe wydatki reklamowe Biedronki i Lidla to ponad 8 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2015 11:22

Według danych firmy Nielsen sieć Biedronka rozpoczęła luty z wydatkami na reklamę w telewizji na poziomie 4 780 465 zł. O 1 492 145 zł mniej przeznaczył na ten cel Lidl. W badanym okresie (26 .01 - 01.02.) obie marki wydały na reklamę 8 068 785 zł.

REKLAMA

Biorąc pod uwagę trzy ostatnie tygodnie Biedronka przeznaczyła na teklamę telewizyjną 13 027 939 zł, a sieć Lidl - 10 936 840 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Według ostatniego raportu IMM pierwsza trójka największych reklamodawców wśród działających w Polsce supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów convenience nie zmieniła się od czerwca. Liderem pozostaje Lidl, który wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów, w czwartym kwartale 2014 roku przeznaczył na emisję reklam 87,7 mln zł. To niemal 30 mln zł więcej, niż druga na liście Biedronka. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA