PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Tygodniowe wydatki reklamowe: Lidl 10,8 mln zł, Biedronka 7,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 października 2016 11:45

Według danych firmy Nielsen za okres 17-23 października, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 10 811 129 zł (12 548 954 zł tydzień wcześniej i 10 944 209 zł dwa tygodnie wcześniej). W tym samym okresie Biedronka wydała 7 302 288 zł (4 800 850 zł tydzień wcześniej).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Na sektor żywności w badanym okresie wydano łącznie 115 341 061 zł.

Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”. W ostatnich reklamach telewizyjnych sieć podkreśla takie zalety swoich sklepów jak parking czy wielkość placówek (czas poświęcony na zrobienie zakupów nie jest za długi, ale sklep oferuje szeroki asortyment).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane