Tygodniowe wydatki sieci na reklamę: Biedronka - 5,6 mln zł, Lidl - 2,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 21 lutego 2012 10:49

W okresie od 6 do 12 lutego na reklamę żywności wydano łącznie 57 459 544 zł (22.62 proc. udziału w podziale na sektory). W porównaniu do poprzedniego tygodnia marka Biedronka spadła w zestawieniu z pierwszego na trzeci miejsce, a Lidl z siódmego na dziewiąte miejsce. Najczęściej reklamowaną marką w telewizji była Orange - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Jeśli chodzi o wydatki poszczególnych marek na reklamę telewizyjną w tym czasie, Biedronka wydała 5 608 547 zł (6 591 648 zł w poprzednim tygodniu), a Lidl - 2 902 995 (3 747 190 zł tydzień wcześniej). Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Jak już pisaliśmy, z ubiegłorocznego raportu Nielsena wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na kampanię reklamową łącznie ponad 25,8 mln zł.
- Nasze działania reklamowe mają na celu pokazanie atrakcyjnej oferty cenowej przy uwzględnieniu różnorodności naszego asortymentu. Regularnie reklamowaną ofertą są tygodnie tematyczne Lidla, a także asortyment przemysłowy, który w każdy poniedziałek i czwartek wprowadza naszych klientów w zupełnie inny świat - świat sport, kuchni czy też mody - mówiła w styczniu na łamach portalu dlahandlu.pl Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane