Tylko 23 proc. klientów zadowolonych z jakości obsługi w sieciach handlowych

Autor: PRCH, dlahandlu.pl 9 maja 2011 11:41

Wyniki finansowe części sieci handlowych i usługowych spadają. Indeks Obrotów PRCH (generowany na podstawie danych z 71 centrów handlowych i blisko 800 000 mkw. GLA) wskazuje tendencje spadkowe nawet -15 proc. w zależności od brażny retailowej. Eksperci współpracujący z Radą zwracają również uwagę na istotne wahania nastrojów konsumenckich.

Jak informuje Polska Rada Centrów Handlowych, część centrów handlowych, które powstały w ciągu ostatnich lat, nie spełniło pokładanych w nich nadziei. Format obiektów, mix najemców, oferta i jakość obsługi sieci nie zawsze satysfakcjonują konsumentów, którzy w konsekwencji mogą rzadziej sięgać do portfeli. - Badania realizowane na próbie blisko 200 000 konsumentów pokazują, że tylko 23 proc. klientów w Polsce jest zadowolonych z jakości obsługi w sieciach handlowych - podaje Rada.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane