Tylko 5 proc. mleczarskich produktów galanteryjnych jest sprzedawanych pod markami producentów

www.portalspozywczy.pl 23 listopada 2015 11:23

Model handlu w Polsce idzie w kierunku modelu niemieckiego, gdzie 95 proc. mleczarskich produktów galanteryjnych jest sprzedawanych pod markami sieci handlowych. Tylko 5 proc. jest oferowana pod markami producentów. To totalna nisza - powiedział Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz na VIII FRSiH.

W jego opinii, w Polsce wszystko zmierza w tym samym kierunku. - Nie ma tu żadnych uregulowań i wydaje, się, że nie będzie. Naturalnie trzeba bronić marki producenta. Ze strony sieci handlowych jest jednak przekaz, że mleko w pod jej marką jest dokładnie takie samo jak w markowym opakowaniu. Dodatkowo często są tańsze. Nasza marka Łowiczanka prędzej będzie znana za granica niż w Polsce – zaznaczył prezes Dąbrowski.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane